KAMPANYA

100 Tane Haber/Blog sitesinde tanıtım yazısı sadece 990 TL üstelik 100 tane makale HEDİYE !

Hizmet ve Kullanım Sözleşmesi - MarkaHost

Markahost Telekomünikasyon ve Ticaret Limited Şirketi (bundan böyle "Markahost" olarak anılacaktır) Kullanım Sözleşmesi

Bu kullanım sözleşmesi, Markahost'un hizmetlerini satın alan müşteriler (bundan sonra "Müşteri" olarak anılacaktır) için hazırlanmış olup, müşteri paneli, servisler ve ürünlerin genel kullanım amaçlarını ve kısıtlamalarını belirlemek amacı taşır. Markahost.com’a kayıt olan ve hizmet alan her birey, bu sözleşmenin şartlarını kabul etmiş sayılır.

Hizmet Kullanım Şartları

Markahost üzerinden alınan tüm hizmet modelleri, 5651 sayılı internet ortamında yapılan yayınların düzenlenmesi ve bu yayınlar aracılığıyla işlenen suçlarla mücadele edilmesi hakkındaki kanunun 8. maddesi kapsamında belirtilen suçları teşkil edecek şekilde kullanılamaz. Markahost'un sağladığı hizmetler, Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına uygun olmalıdır. Bu kanunlara aykırı hizmet modelleri, bildirimde bulunmaksızın kapatılabilir veya askıya alınabilir. Phishing amaçlı kullanılan hizmetlerde iade yapılmaksızın kapatılır.

Paylaşımlı hosting sunucularımız; yedekleme, dosya paylaşımı, bulut dosya depolaması, video barındırma gibi paylaşımlı hosting kavramına uymayan şekillerde kullanılamaz.

Paylaşımlı hosting servislerinde müşteri tarafından oluşturulan yedek dosyaları sunucuda maksimum 12 saat tutulur. 12 saat sonra sistem tarafından haber verilmeksizin otomatik olarak silinir.

Paylaşımlı hosting hizmet modellerimizde dosya boyutu fark etmeksizin exe, rar, zip, bz2, gzip, 7zip, pdf, iso ve depolama amaçlı kullanıma giren dosya türlerinin barındırılması yasaktır. mp3, mp4, avi, dat, 3gp, flv, xvid, mov, mkv, mpeg, pdf dosya türleri depolama amaçlı kullanılırsa uyarı yapılmaksızın silinebilir. Paylaşımlı sunucularda bu tür dosyaları CDN aracılığı ile hizmete yük olmadan çekebilirsiniz.

Müşteri Profili/Ödeme Bilgilerinin Güncellenmesi/Doğrulanması

Markahost, ön ödemeli şekilde hizmet sağlamaktadır. Markahost üzerinde yer alan hizmet modellerinde test/deneme adı altında hizmet modelleri bulunmamaktadır. Markahost üzerinden hizmet alabilmek için kayıt olurken belirttiğiniz (Ad Soyad, Telefon, T.C Kimlik, Adres) bilgilerin doğru olması zorunludur. Markahost, gerek görmesi halinde profil bilgilerinizi doğrulamak için sizinle iletişime geçebilir ve doğrulama talep edebilir. Profilinizde yer alan bilgileri düzenli olarak kontrol etmek müşterinin sorumluluğundadır. Profil bilgilerinin eksik/geçersiz/fake olması durumunda müşteri erişimi ve hizmetler geçici veya kalıcı olarak kapatılabilir. Markahost şüpheli olarak görünenen müşterilerden kimlik bilgisi/Selfie isteme hakkına sahiptir. Bunun doğrulanmaması halinde, müşterinin herhangi bir iade hakkı olmamakla birlikte, hizmeti kapatma/askıya alma hakkına sahiptir.

Sunucu/Hosting E-posta Servisi Kullanım Kuralları

Cloud Sunucu, Kiralık Sunucu, Dedicated Sunucu, VDS Sunucu hizmetlerinde IP adresi Markahost tarafından sağlanıyorsa, ilgili hizmetlerde IP üzerinden mail gönderimi yasaklanmıştır. Bu durumda özel mail servisi kullanmanız önerilir.

Paylaşımlı hosting servislerinde sağlanan mail hizmeti ücretsizdir ve bireysel mail kullanımı için uygundur. Bu mail hizmeti ana hizmet değildir ve mail servisinin kullanılması için sitenin A kaydı/cname kaydı sunucumuzu göstermelidir.

Markahost üzerinden satın aldığınız hosting hizmetlerinin saatlik mail gönderim limitleri mevcuttur. Paket detaylarında gönderim limiti belirtilmemiş paketler için varsayılan değer saatlik 25 maildir ve bu limit toplu mail için kullanılamaz. Tespit edilmesi halinde site askıya alınır veya kapatılır. Bu durumdan oluşacak maddi kayıp müşteriden tahsil edilmek üzere Fiyat+KDV olarak faturalandırılır. Müşterinin izni dışında mail kullanımı olmuş ise bu durumdan müşteri sorumlu tutulacaktır.

Paylaşımlı hosting hizmetlerinde en fazla 10 MB boyutunda mail saklanabilir. 10 MB’ı aşan mailler 10 gün sonra sistem tarafından silinir. Genel mail kullanımında ise bir mail en fazla 30 gün boyunca paylaşımlı hosting sunucularımızda saklanabilir. 30 gün’ü aşan mailler sistem tarafından bildirilmeden silinir.

Paylaşımlı hosting sunucularımızda mail() fonksiyonu kapalıdır ve müşteri isteğine bağlı olarak açılmaz. Mail gönderimi için kullanılan yazılım/scriptin SMTP desteği olması ve SMTP ayarlarının doğru yapılması gerekmektedir. SMTP Yapılandırmaları için ek bir destek sunulmaz. Kullanılan yazılım üzerinden, açmış olduğunuz webmail ile gelen giriş bilgileri ile ayarlama sağlanabilir.

Hizmet Limitleri ve Kaynak Kullanımı

Paylaşımlı hosting sunucularımızda MySQL, MsSQL ve SSH portları varsayılan olarak dış erişime kapalıdır. Hostinglerde terminal erişimi tamemen kapalıdır. Eğer terminal için kullanmanız gerekiyor ise, sanal sunucu satın alımı yapabilirsiniz.

Paylaşımlı hosting hizmet modellerinde CPU kullanım detayları belirtilmiştir, hizmet paketlerinde her pakete özel CPU/RAM değerleri atanmıştır. Paylaşımlı hosting hizmetlerinde birden fazla internet sitesi barındırılması durumunda hizmet modeline atanan CPU kaynağı eklenen tüm sitelere paylaştırılır. CPU limitinin paylaşılması istenmiyorsa bayi hosting veya her site için ayrı ayrı paket alınmalıdır. Reseller/Bayi hosting hizmetlerinde her site birbirinden bağımsız CPU/RAM Özelliğine sahiptir.

Paylaşımlı hosting hizmet modellerinde inode (dosya adedi) limiti belirlenmemiştir. İnode sayısı limitsizdir, ancak bu durum suistimal edilmemelidir. Paylaşımlı sunucularda görsel/video barındırma gibi hostinglere uygun olmayan içeriklerin barındırılması, depolama olarak kullanım yasaklanmıştır.

Paylaşımlı hosting hizmetlerinde cron job kullanımı minimum dakikada 5 olacak şekilde ayarlanmalıdır. Sürekli çalışan cron job işlemleri sistem tarafından tespit edilip bildirim yapılmaksızın 5 dakika olarak düzenlenir. Yüksek kullanımlar yasaklanmış olup, paylaşımlı sunucular için uygun olmayacaktır. Bu durumda hizmet haber vermeksizin askıya alınabilir/kapatılabilir.

Paylaşımlı hosting sunucularımızda bazı robot botlar stabilite sağlamak adına engellidir ve müşteri isteğine bağlı olarak açılmaz.

Markahost üzerinden alınan hizmet modellerinde Markahost uygun görmesi halinde IP, sunucu ve altyapı değişikliği yapabilir.

CPU, I/O, MySQL, Trafik, Disk vb. kullanımları Markahost teknik personeli tarafından 7/24/365 gün boyunca takip edilip loglanır. Bu kullanımlarda suistimal tespit edilirse, müşteriden hizmet yükseltmesi talep edilebilir ve paketlerin limiti adil kullanım şartlarına göre düzenlenebilir. CPU limiti 90 saniye boyunca aşırı zorlanırsa müşteri uyarılır ve kullanım devam ederse hizmet askıya alınır/kapatılır.

Özel IP ve Paylaşımlı IP Kullanımı

Hosting hizmetlerinde "Özel IP" seçilmemesi durumunda hizmet modeline otomatik olarak paylaşımlı bir IP adresi atanır. Paylaşımlı IP adresleri üzerinde birçok farklı internet sitesi bulunmasından dolayı paylaşımlı IP adresi kara listeye girebilir ve bu durumdan Markahost sorumlu tutulamaz. Markahost IP adresleri belirli aralıklarla kontrol edilip kara listeden çıkarılması için gerekli aksiyon alınır. Bu durumları yaşamamak için müşteriye özel IP adresi alınması önerilir.

Bayi Hosting Hizmetlerinde Sorumluluklar

Reseller hosting hizmet sahipleri, kendi müşterilerine destek vermekle yükümlüdür ve Markahost, reseller hosting müşterilerinin müşterilerine bir önceki madde de olduğu gibi destek sağlamaz. Reseller hosting altında bulunan müşterilerin siteleri erişilemez durumda olduğunda, reseller hosting müşterisinin/müşterisi Markahost ile iletişim kuramazsa; Bundan oluşacak sorumluluklar Reseller hosting sahibinin olmakla birlikte müşterisinin sorununu çözmesi de kendi sorumluluğundadır. Bundan doğacak şikayet/karalama gibi durumlarda Markahost hiçbir sorumluluk kabul etmez.

Reseller hesabı altında bulunan müşterilerin siteleri erişilemez durumda olduğunda ve Markahost, reseller hosting sahibine 4 iş günü boyunca ulaşamazsa, Markahost, gereken güvenlik ve sahiplik doğrulamalarını yaparak reseller hizmeti altında bulunan hosting hizmetini ilgili kullanıcıya yeni bir Markahost hesabı oluşturmak suretiyle aktarabilir. Bu durumda reseller müşterisi herhangi bir hak veya tazminat talep edemez.

VDS/Dedicated Sunucu Hizmetleri İçin Destek Kuralları


Sunucu hizmetleri içerisinde yazılımsal problemlerde Markahost destek sağlamaz. Sunucular unmanaged ( Yönetilemez ) hizmetler olduğundan ötürü, sunucu içinde yapmış ve yapacak olduğunuz bütün işlemler sizlerin sorumluluğu altındadır.

Aylık olarak 2 adet ücretsiz format hakkınız mevcuttur, bundan sonra format isterseniz her format için 30₺+KDV fatura edilecektir.


Destek Hakları ve Kuralları

Destek bileti ile çözülemeyen sorunlarda KVKK kapsamında Markahost personeli, müşterinin profilinde yer alan telefon numarasını arayarak telefon üzerinden görüşme yapma hakkına sahiptir.

Markahost ekibi, santral üzerinde/destek kaydı üzerinde/mail ve diğer iletişim platformları üzerinde tehdit, hakaret, küfür gibi durumlarda müşterinin destek alma yetkisini kısıtlayabilir veya telefon konuşmalarını sonlandırabilir. Bu durumda müşterinin Markahost ekibinden destek alma yetkisi tamamen alınacaktır. Bu durumda sözleşme tek taraflı olarak fesh edilebilir ve hizmet iptal edilir.

Hizmet Sonlandırma/Ödeme Koşulları

Markahost üzerinden alınan hizmetlerin ödemesinden, faturalarını takip etmesinden, ödeme gününü geçirmemesinden müşteri sorumludur. Markahost, fatura oluşma tarihinden itibaren verilerinizi 24 saat boyunca saklar. 24 saat içinde faturanızı ödemezseniz hizmetiniz iptal edilebilir/silinebilir. Ödemelerinizde olandan aksi bir durum/gecikme yaşanacaksa, hizmetin iptal edilmemesi/askıda kalmaya devam etmesi için Markahost ile iletişime geçilerek, durum açıklanmalıdır.

Marka İtibarının Korunması

Yasal olarak kanıtlanmamış bir konuda, internette ve yazılı basında, herhangi bir platformda şikayet/karalama yapan bireyin üyeliği, tespit edilirse ilgili üyelik ve aktif tüm hizmetleri durdurulabilir. Bu süreçte doğabilecek her türlü zarardan Markahost sorumlu tutulamaz. Şikayet/karalama yapan birey hakkında yasal işlem başlatılabilir.

Mail Kullanımı ve Spam Gönderim Kuralları

Markahost hizmetlerinin tamamında spam mail/toplu mail gönderimi kesinlikle yasaktır. Spam mail gönderilmesi durumunda hizmet ( müşteri ) haber verilmeksizin askıya alınabilir ve kapatılabilir. Bütün hosting hizmetlerinde spam olmasa dahi bildiri, tanıtım, duyuru gibi isimler altında toplu mail gönderimi yapılamaz. Bunlardan doğacak maddi hususlar, müşteriye fatura olarak yansıtılacaktır.

 

Sınırsız (Limitsiz) Kullanım Açıklaması/Anlamı

Markahost üzerinde almış olduğunuz web hosting gibi hizmetlerde, iyi niyetlere dayalı olarak, ( bilinçli olarak, depolama vb. kullanım dışına çıkmadan ) sınırsız olarak limitler verilmiştir. İyi niyetin suistimal edilmesi durumunda aşağıdaki Adil kullanım limitleri devreye girecektir.

Adil Kullanım Limitleri

Disk Kullanımı: 10 GB
Trafik Kullanımı: 1 TB
Mail Kullanımı: 2 GB
Veritabanı Kullanımı: 1 GB


Geri Ödeme Politikası

Alan adı, Fiziksel Sunucu, Sanal/VDS sunucu hizmetlerinde iade bulunmamaktadır. Web Hosting, Bayi hosting paketlerinde ilk ödeme tarihinden itibaren 3 gün içinde sorgusuz iade garantisi bulunmaktadır. Buna hizmet yenilemeleri dahil olmamakla birlikte, özel IP Adresleri, destek paketleri de dahil değildir. 

Backlink, SEO, tanıtım yazısı, editörlük Hizmetlerinde iade bulunmamaktadır.

Bu kullanım sözleşmesi, Markahost'un sunduğu hizmetlerin nasıl kullanılacağını ve hangi kısıtlamaların olduğunu belirler.

Taşıma İşlemleri

Hosting barındırma hizmetlerinde sunulan ücretsiz taşıma işlemi, müşterilere kolaylık sağlamak amacıyla sunulmaktadır. Markahost, taşıma işleminin tamamlanma süresi veya ilgili sitelerin taşımaya uygun olup olmaması konusunda garanti vermez. Müşteri, Markahost ile iletişime geçerek taşıma işleminin ne zaman başlayacağı ve nasıl olacağı hakkında bilgi alabilir. İnternet sitelerinin boyutu 5GB’ı geçmediği sürece, aynı paneller arasında 5 siteye kadar taşıma ücretsiz olarak gerçekleştirilir. Bunun üzerinde bir taşıma talep edilmesi halinde ek ücret ile faturalandırma sağlanarak taşıma işlemi sağlanır. Ek siteler için taşıma maliyeti 2024 yılı için, her site başına 50 TL+KDV olmak üzere belirlenmiştir.

Markahost tarafından gerçekleştirilen site aktarım işlemlerinde oluşabilecek yazılımsal sorunlardan Markahost sorumlu tutulamaz. Taşıma işlemleri cPanel kontrol panelinden cPanel kontrol paneline aktarım aracı ile veya manuel olarak dosyaların aktarılması yolu ile gerçekleştirilir. Taşıma sırasında bir problem oluşursa sorumluluk müşteriye aittir.

Domain/Site Marka İhlalleri

Alan adı ve hosting çözümlerinde marka ihlali yapılması durumunda müşteriye gerekli bilgilendirme yapıldıktan sonra hizmet kalıcı olarak sonlandırılır (Örnek Marka: Facebook marka ihlali yapan örnek alan adı: facebook-ornek.com vb.).


Yedekleme ve Veri Güvenliği

Kiralık Sunucu, Cloud Sunucu ve Dedicated Sunucu, Sanal sunucu hizmetlerinde yedekleme sorumluluğu tamamen müşteriye aittir. Müşteri, sahip olduğu sitelerin yedeklerini almakla mükelleftir ve oluşabilecek veri kayıplarından Markahost sorumlu tutulamaz.

Paylaşımlı hosting hizmetlerinde ise haftalık olarak hizmet boyutu 1 GB'ı geçmediği sürece yedek alınmaktadır. Hizmet boyutu 1 GB'ı geçiyorsa periyodik yedekleme bu hizmeti kapsamamaktadır. Bu durumlarda yedekleme sorumluluğu müşteriye aittir.

Müşteri talep etmesi halinde, sitesini eski bir yedeğe ücretsiz şekilde teknik destek yardımı ile çevirebilir. Bu durumda sitenin var olan haline tekrar dönülmesi mümkün değildir. Müşteri yedeğe dönüşte bunu kabul etmiş sayılır.

Hosting hizmetlerinde domain değişikliği 100 TL + KDV şeklinde faturalandırılmaktadır.

Sunucu hizmetleri için IP değişikliği ise 100 TL + KDV olarak faturalandırılmaktadır. (IP değişikliği için sunucunuz tamamen silinir ve yeni IP üzerinden kurulum sağlamanız gerekmektedir. Bu işlem sonrası tüm sorumluluklar size aittir ve veri kaybı yaşamamanız için yedeklerinizi almanız gerekmektedir.)

Siparişler ve Hizmet Teslimatı


Verdiğiniz sipariş sahtecilik kontrolünden geçtikten sonra ve ödemeniz alındıktan sonra hesabınız kurularak bilgileriniz tarafınıza gönderilecektir. Kredi kartı ve PayPal ile yapılan ödemelerde, alan adı, web hosting ve reseller hosting hesapları otomatik olarak kurulsa da, olası bir sorunda kurulum işlemi 48 saate kadar çıkabilmektedir. Banka ve posta çeki hesaplarımıza havale veya EFT ile ücret göndererek yaptığınız ödemelerde ise, kurulum süresi en fazla 2 iş günü olarak belirlenmiştir. VDS ve kiralık sunucu hizmetleri için, kurulum süresi, aksi belirtilmedikçe 48 saattir. Yazılım ve lisans hizmetlerinin teslimat süresi, aksi yazılı/sözlü olarak belirtilmediği sürece en fazla 1 haftadır. Belirtilen zaman zarfında teslimat yapılmadığı taktirde, Markahost in, talep ettiğiniz taktirde ücretinizi geri ödemek yükümlülüğü bulunmaktadır. Seo , tanıtım yazısı , editörlük ve backlink paketlerinde belirtilen teslimat süreleri ortalama süreçlerdir iş yoğunluğuna bağlı olarak süreç 30-90 gün arası sürebilmektedir.

Müşteri Profili/Ödeme Bilgilerinin Güncellenmesi/Doğrulanması

Markahost, ön ödemeli şekilde hizmet sağlamaktadır. Markahost üzerinde yer alan hizmet modellerinde test/deneme adı altında hizmet modelleri bulunmamaktadır. Markahost üzerinden hizmet alabilmek için kayıt olurken belirttiğiniz (Ad Soyad, Telefon, T.C Kimlik, Adres) bilgilerin doğru olması zorunludur. Markahost, gerek görmesi halinde profil bilgilerinizi doğrulamak için sizinle iletişime geçebilir ve doğrulama talep edebilir. Profilinizde yer alan bilgileri düzenli olarak kontrol etmek müşterinin sorumluluğundadır. Profil bilgilerinin eksik/geçersiz/fake olması durumunda müşteri erişimi ve hizmetler geçici veya kalıcı olarak kapatılabilir. Markahost şüpheli olarak görünenen müşterilerden kimlik bilgisi/Selfie isteme hakkına sahiptir. Bunun doğrulanmaması halinde, müşterinin herhangi bir iade hakkı olmamakla birlikte, hizmeti kapatma/askıya alma hakkına sahiptir.

Kısıtlı İçerikler ve Yasaklı Siteler

Aşağıda belirtilen site türleri ve içerikleri Markahost üzerinde sağlanan hiçbir hizmette kullanılamaz. Hizmet direkt olarak kapatılır.

  • IRC Scriptleri ve Botnet: Otomatik mesajlaşma sistemleri, zararlı botnet ağları ve DDOS saldırılarına yönelik scriptler.
  • Korsan Yazılım ve Warez Kullanım: Lisanssız yazılımlar, crack programları, keygen ve warez siteleri.
  • Mirror/Zone Hack Siteleri: Hacked sitelerin yansıtılması veya hacklenen sitelerin arşivlenmesi.
  • Hacker Forum/Blog Yazılımları: Hackleme bilgilerini paylaşan, yasadışı faaliyetleri tartışan forumlar ve bloglar.
  • Loto/kumar/bahis siteleri: Çevrimiçi loto, kumar ve bahis oyunları sunan siteler.
  • Çiftlik oyunları, saadet zinciri vb. ponzi tabanlı siteler: Yasadışı piramit şemaları, ponzi oyunları ve yatırım dolandırıcılığı.
  • Dosya yükleme/mirror siteleri: Büyük boyutlu dosyaların yüklendiği veya yansıtıldığı siteler.
  • Resim yükleme ve paylaşım siteleri: Resim barındırma ve paylaşma hizmeti sunan siteler.
  • Teamspeak ve yazılı, sesli sohbet siteleri: Sesli ve yazılı iletişim sağlayan sohbet hizmetleri.
  • Toplist ve link kısaltma siteleri: Web sitelerinin sıralandığı veya linklerin kısaltıldığı hizmetler.
  • Bitcoin ve dijital para madenciliği araçları: İzin alınmadan kripto para madenciliği yapan yazılımlar ve hizmetler.
  • Canlı spor müsabakalarının yayınlanması: Yasal haklara sahip olmadan canlı spor yayınları sunan siteler.
  • Toplu Spam SMS Gönderim Siteleri: İzinsiz toplu SMS gönderimi yapan hizmetler ve siteler.
  • Phishing içerikli siteler: Kullanıcı bilgilerini çalmak için oluşturulan sahte web siteleri.
  • Yasadışı faaliyetleri teşvik eden siteler: Yasadışı eylemleri destekleyen, teşvik eden veya bilgi sağlayan siteler.
  • Metin2, Knight Online, Silkroad gibi oyunların siteleri: Üçüncü parti oyun sunucuları ve oyun içi hile sağlayan siteler.
  • Telif Hakkı İhlalleri: Telif hakkı ihlal eden, izinsiz müzik, film, yazılım ve diğer korunan içerikleri paylaşan siteler.

Markahost'un sunduğu barındırma hizmetlerinde telif ihlali yapılması durumunda, telif ihlali bildirimlerini (destek bildirimi ve SMS aracılığıyla) müşteriye iletmek zorundadır. İletilen telif ihlaline 24 saat içinde dönüş yapılmaması durumunda ilgili internet sitesi, askıya alınabilir/kapatılabilir.

Hizmet İptali ve Geri Ödeme


Herhangi bir çalışanımıza hakarette bulunmak/kaba davranışlar sergilemek, hesabınızın/aldığınız hizmetin/hizmetlerin askıya alınmasına/sonlandırılmasına sebebiyet verecektir. Böyle bir durumda, herhangi bir iade yapılmaksızın üyeliğiniz sonlandırılacak ve sözleşme feshedilecektir.


MARKAHOST’den hizmet aldığınız taktirde, MARKAHOST veya çalışanları aleyhine ticari itibarı zedeleyici her türlü yorum, davranış, ilan, afiş, yazı, söz gibi fiillerden kaçınacağınızı taahhüt etmektesiniz. Aksine bir davranış halinde, maddi-manevi tazmin yükümlülüğü altında olduğunuzu ve bu durumda açılacak bütün davalarda İstanbul Mahkemelerinin ve İcra dairelerinin yetkili olduğunu kabul ediyorsunuz.


Sunucularımıza dolaylı olarak veya doğrudan zarar veren ve/veya yavaşlama/kesinti gibi sorunlara yol açan, saldırı alan siteler haber vermeksizin ve ücret iadesi yapılmaksızın sonlandırılabilir. Bu gibi durumlarda, MARKAHOST, sizden, oluşan zararı karşılamanızı talep edebilir. Böyle bir durumda, gerekli ücreti, itiraz etmeksizin, talep edilen süre içerisinde ödeme sorumluluğunuz bulunmaktadır.


Ücreti ödenmiş hizmetler için, hizmet süresi dolmadan hizmetin iptal edilmesi halinde(hizmet sözleşmesine aykırı kullanım, kullanıcı isteği vb.. sebeplerle) hizmet ücretinin tamamının veya kullanılmayan sürenin ücretinin iadesi yapılmayacaktır. Hesabınızda bulunan krediyi Markahost üzerinden alabileceğiniz hizmetler için kullanabilirsiniz fakat erken sonlandırılacak hizmetler için iade yapılmayacak veya hesabınıza kredi eklenmeyecektir.

Upgrade ve Downgrade İşlemleri:

Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda sağlanan hizmetlerde yapılan upgrade (hizmet seviyesinin yükseltilmesi) ve downgrade (hizmet seviyesinin düşürülmesi) işlemleri, hizmet sözleşmesinin yürürlüğe girmesinden itibaren geçerli olacaktır.
Upgrade veya downgrade işlemlerine tabi olan hizmetler için iade veya değişim yapılmayacaktır. Bu işlemler, müşteri talepleri doğrultusunda gerçekleştirilmiş olup, müşteri tarafından kabul edilmiştir.


Fiyat Değişimi

Markahost, enflasyon, elektrik, kabin maliyetler, veri merkezi maliyetlerine göre fiyatlarında değişiklik yapabilir. Önceden belirtmeksizin fiyat değişimi hakkını saklı tutar. Önceden bildirilen fiyat değişimlerinde müşteriler uzun süreli ( maksimum 1 yıllık ) yenileme hakkına sahiptir.

Teknik Destek Hizmetleri

Markahost, 7 gün 24 saat destek bileti üzerinden teknik destek sağlar. 7/24/365 satış ve muhasebe birimine ulaşabilirsiniz. Teknik birim ise 7/24/365 gün destek sağlar. Canlı destek üzerinden sadece satış öncesi bilgilendirme desteği sunulmaktadır. Telefon/mail/canlı destek üzerinden teknik konularda destek verilmez. Teknik destek kapsamı için müşteri panelinizden destek kaydı oluşturabilirsiniz.

Telefon üzerinden de satış öncesi destek, muhasebe desteği alabilirsiniz.

Markahost, uygun görmediği durumlarda müşteriye destek vermeme hakkını saklı tutar ve destek vermek Markahost’un inisiyatifindedir.


Hosting Hizmetleri İçin Destek Kapsamları

Reseller hosting müşterilerinin/müşterilerine destek sağlanmaz. Reseller hosting sahipleri, kendi müşterilerine destek vermekle yükümlüdür ve Markahost bu konuda destek sağlamaz. Reseller hosting müşterisinin/müşterisi Markahost ile iletişime geçtiğinde, kimden ve nasıl destek alabileceği hakkında bilgi verilir. İlgili yükümlülük Reseller bayi ve müşteri arasında çözümlenmelidir. Markahost burada oluşacak sorunlardan sorumlu değildir.

Reseller hosting müşterisinin/müşterisinin Markahost'a yapacağı hiçbir başvuru/izah dikkate alınmaz. İlgili müşteri hizmeti aldığı Bayi sahibi ile iletişime geçmelidir.

Yazılımsal konularda Markahost tarafından destek verilmez ve müşteriye bir yazılımcı ile çalışması önerilebilir. Yazılımsal desteklerde Markahost da ücretli şekilde destek alabilirsiniz. Tema/Script ve benzeri yazılımların hatalarında ilgili yazılım sahibiyle sorunları çözmeniz gerekmektedir.

Paylaşımlı hosting hizmetlerinde mail ile ilgili konularda destek verilmez. Bilgisayar, tablet ve cep telefonlarına e-posta programı kurulumu müşteri sorumluluğundadır. Bu programlar 3. part programlar olduğundan dolayı mail garantisi kapsamına girmeyecektir. Webmail üzerinde herhangi bir sorun yaşanmaması halinde mail garantisi devreye girecektir.

Paylaşımlı hosting hizmetlerinde tek tıkla yazılım kurulumu uygulaması tarafından desteklenen ve popüler olan WordPress, OpenCart gibi CMS/E-Ticaret platformları Markahost tarafından kurulabilir ancak tema/eklenti ayarları tamamen müşteri sorumluluğundadır. Tema kurulumu ve eklenti ayarları Markahost tarafından yapılmaz. Bu durumlarda bir uzmandan destek alabilirsiniz.